Ловцима и власницима легалног оружја у Србији су познати неки од резултата ових активности на разоружавању у Србији. Сигурни смо да СЕЕСАЦ, ЕУ и НАТО имају приличан утицај на доношење одлука, закона и правилника у Србији који регулишу набавку, држање и коришћење легалног оружја, укључујући ту и ловачко оружје, па у том контексту верујемо да су и нови Закон о оружју и муницији и пратећи правилници итекако радјени под будним оком и утицајем страних фактора. Накнадне измене, релативна реална релаксација и својеврсно шминкање пратећих правилника су после буре у јавности уз тешке муке неколицине људи (позната је улога др Бранислава Живковића из Жагубице као ловца и ловног функционера, и улога НАОС) некако изгурани и донети, али суштина није промењена – услови за набавку и држање оружја па макар то било и ловачко оружје су остали пооштрени, закомпликовани и скупи, индиректно отежавају или економски скоро онемогућавају солидан број људи да се баве ловом, стрељаштвом или да имају оружје за личну безбедност, а сами прописи као такви врло вероватно задиру и у нека од људских права. То нарочито важи за оно чувено 'дискреционо право' неког државног службеника да својом проценом ограничи или суспендује нечије право на набавку или држање оружја.
ОВАЈ ТЕКСТ У ЦЕЛИНИ МОЖЕТЕ ПРОЧИТАТИ КЛИКОМ НА СЛЕДЕЋИ НАСЛОВ
Нема коментара:
Постави коментар